Peace


 
Spenderades för det mesta med Jenni. Vi vaknade hos mig som sagt, åt frukost, kollade på tv och så innan vi gjorde oss i ordning för att åka till Forum där jag skulle se min älskade Robin. Han sjöng både Scars och You, och där stod jag bland allt folk med tårar i ögonen, tack för den Robin. Efter det gick vi bort till bussarna, med ett litet stopp vid biblioteket där dom visade SM-finalen i Hockey, AIK-Brynäs, tja hockeyabstinens, AIK vann iallafall, så nu är Guldet tillbaka där det hör hemma.
 
Efter forum tog vi buss, tunnelbana och buss för att ta oss hem till Bam där jag skulle fixa en grej. Vi stannade där och mös lite en stund, i hennes underbara soffa. Snackade om allt från Twitter till fotboll. Men vi var tvugna att dra efter ett tag eftersom att jag skulle vara barnvakt åt min syster och hon ville ha mat haha. Vi kom hem strax efter halv sju då vi alla hjälptes åt att göra Tacos som vi åt framför Disney. Kvällen bjöd på mycket mer som, NHL, Black Earth Hour, AIK-sånger och massa mer. Men social som jag är, somnade jag typ vid halv tolv haha. Men men.
 
Idag vaknade jag halv sju, återigen för att pappa kom upp och stängde av tv:n. Kunde inte somna om, så kollade lite på tv tills Jenni vaknade. Runt halv 9 åt vi frukost innan vi åkte till hallen för att träna småkillarna. Så jobbiga haha. Sedan var det bara att åka till nästa hall där vi hade match mot Alvik. Vi vann, vilket betyder att vi vann hela serien, vilket var kul. Resten av eftermiddagen/kvällen kommer spenderas med lite plugg, och sådant roligt. Men men, åker till London om 6 (!!) dagar, så jag kämpar på!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: