School

94x9eo7cyai_large
 
Bloggade aldrig igår, anledningen var att efter skolan åkte jag till Forum där jag träffade Jenni. Vå åt middag (alltså, Taco Bar ♥) för att sedan strax innan sju börja gå mot Nacka Ishall där vi skulle kolla på Nacka - Mälarö. Det var ju lite kul, träffade en jättesöt gubbe också, så det var mys. Kom hem lite efter 11 och då kollade jag ett avsnitt av Djurakuten och sen gick jag och la mig.
 
Sitter hur som helst på SO:n just nu och halvt gråter för att mitt arbete är borta, och jag orkar verkligen inte skriva om. Missar träningen idag för att vi ska på någon musikal med klassen, det är ju skitbra när jag ska till Sveriges baksida (Göteborg) på fredag för att spela RM, men det får väl bli så. Nu ska jag satsaa lite på skolabetet ha-ha.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: