Snart så.

Tumblr_mk5hknu9991r2s0nvo1_500_large
 
Snart så, snart. Om mindre än tre dagar kommer jag släppa mina väskor och springa mot Felicia på Arlanda. Om mindre än tre dagar kommer jag att befinna mig på ett plan som ska ta mig till London. Om mindre än tre dagar kommer jag sätta min fot på flygplatsen i London. På lördag morgon lyfter planet från Arlanda som tar mig, Felicia och våra mammor till fina London där vi kommer spendera närmare sex dagar. Därför sitter jag nu med telefonen kopplad till datorn för att från telefonen ladda över bilder, och från datorn ladda över massvis med musik.
 
Jag har så mycket planerat inför den här resan, utöver konsert, besökande av bland annat Big Ben och en massa shopping. Jag kommer springa runt med telefonen och knäppa kort på allt jag ser. Dokumentera allt som händer i både bilder och videor, och jag vet att Felicia kommer göra detsamma, för det har vi bestämt. Vi har pratat om den video vi kommer klippa ihop av en massa bilder och korta videor när vi kommer hem. Den video som vi ska proppa full med minnen av den resa som jag hoppas, och vet, kommer bli helt perfekt.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: