Sometimes impossible things happen and we call them miracles.

 
Vilken jävla skitdag. Började denna hemska torsdag med Nationella prov i Fysik, gissade på ca alla frågor. Kände mig så jäkla bra när jag var klar. Efter det hade vi Hemkunskap och Musik, sjukt segt, och eftersom att vi höll på med lax på Hemkunskapen så har jag luktat fisk sedan dess (får inte bort lukten för fan) (!!). Jenni kom dock till min skola, och vi åkte tillsammans hem till mig och myste. Hon drog vid 8, och sedan dess har jag pluggat lite, gjort klart en läxa (läs; i tid) för en gångs skull, vilket är väldigt skönt. Längesen det hände ska ni veta. Nu ska jag platta mitt hår vilket jag glömde göra igår (läs; somnade innan) så har sett ut som ett troll idag, kul. Sedan ska jag sova, håller på att somna sittandes, mindre kul.

KOMMENTARER

- Elin Skantz

Det är tisdag idag älskling ;) <3

Svar: Hahaha orkar inte med mig själv...
Sandra Bergman

2013-03-19 @ 22:44:06

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: