Söndag

 
Det är söndag och klockan är över halv tio, dvs hallåå söndagsångest. Imorgon väntar 2 prov på mig i skolan, och jag känner att det kansk är dags att börja plugga till dom nu. Har därför lagt mig i sängen med Paddan, datan, NO-bok, Matte-bok, 2 liter vatten och mina älskade Creamy Taco Chips (jaaa min nya drog). Blev dessutom så sjukt sugen på att kolla på High School Musical, så om några timmar när jag (förhoppningsvis) pluggat lite ska jag sätta på någon av dom. (wiie Disneyyy) (nej man blir aldrig för gammal för disneyfilmer). Nej, nu ska jag gå och öppna fönster innan jag dör svett-döden och försöka plugga lite med andra ord - spela Candy Crush och Hay Day. Swag outω Ps. har börjat säga swag hela tiden ds.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: