Svaren - del 2

Hur gåre med ditt lilla haff? ;) - Antar att ni menar L, och I'm not even going to talk about that haha..
Gillar du tacos bättre än burito? - Vad är en burito?
Hur länge sminkar du dig per dag? - 3 minuter typ, max 5
anorexia eller för fet? - Hemskt, men skulle välja anorexia varje dag, alla dagar i veckan
Hur går det med ditt andra haff? ;) - Och här antar jag att ni menar C, såååå skitbra asså
Är du oskluld? - Nej är nackas största orre
Om nej, hur många har du legat med? - azzå runt 100 typ, räknar inte
Hur många har du strulat med? - Why do you care Karro?
Festar du? - Nej fyfan, låt mig sova
Vilket Gymnasium ska du gå? - Realgymnasiet förhoppningsvis
Är du singel? - haha jaa
Varför skrev du på Twitter att halva ditt lag är falskt? Om det är så varför spelar du då med dom? - Hej anonyma Twitter-följare? Jo såhär är det, jag bråkade med en av mina kompisar som är 'bekant' med en i mitt lag, när jag sedan blev sams med den här personen igen, vi kan kalla henne X, så började vi snacka igen såklart, om allt och inget. Och kom då in på den här personen i mitt lag, X berätta då för mig att när vi inte pratade hade personen i mitt lag sagt en massa skit om mig, till X, vilket gjorde mig sjukt arg. Sedan är det många som 'fått för mycket luft' i mitt lag, och det är väldigt mycket skitsnack, vilket är sjukt töntigt för allt kommer fram till slut. Och anledningen till att jag fortfarande spelar med dom är för att det inte finns någon annan klubb i närheten (tro mig, jag har kollat och velat byta klubb en miljon gånger) och jag orkar verkligen inte pendla, och tiden finns inte heller. Hoppas dunorkar läsa haha.
hej - tja
Du sa någon gång att du typ va en pojkflicka, eller du tyckte det, varför då?  - haha har jag? Jo men jag tycker väl det (och många andra också) för att jag hellre åker fyrhjuling, går på hockey och jagar än fikar, shoppar och håller på med mode och grejer. Och tydligen så är det mer killigt så, man kan väl säga att jag är en kille i tjej-kropp haha.
Någon sa till mig att du skär dig, varför? Är det sant?  - För det första, jävligt moget att va anonym lilla vän från Skidbackevägen i Huddinge! Och för det andra skulle det va kul att veta vem som sagt det till dig, så det får du gärna berätta. Tänker inte ens kommentera det här mer, så puss på dig. 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: