We're all just kids who grew up too fast.

Bild från lovet, hon älskar mig.
 
Kom hem från skolan strax efter fyra, då satte jag mig vid bordet för att äta mina älskade rostade mackor. Och jag säger bara; lämna mig inte ensam med oöppnad bröd-påse och en brödrost haha, jag är så mätt just nu. Läste även ett brev jag fått från den gymnasieskola jag sökte till som förstahandsval, och det brevet gjorde mig på sjukt bra humör. Ska sätta mig och skriva en skoluppgift och räkna igenom några mattetal så jag är lite förberedd inför första delen av matteprovet som jag har imorgon. Matte är inte riktigt mitt starkaste ämne om man säger så, så det kan ju ta sin lilla tid, men jag har inte mycket till val.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: