Wishing you had really long hair

 
I fredags när Jenni sov här, visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, så vi (läs; jag) bestämde oss (läs; mig) för att hon skulle locka mitt hår. Och då menar jag fina lockar. Så efter att jag duschat, fönade jag först mitt hår och sedan satte hon igång. Och eftersom att mitt hår i vanliga fall faktiskt är lockigt, och inte så lite heller, var vi tvugna att platta det innan vi lockade det. Och bara det tog nästan en timme. Jag vet inte riktigt när vi blev klara, men allt tillsammans tog hela två timmar. Och då får jag ändå väldigt mycket kommentarer om varför jag inte lockar håret till skolan, eller varför jag inte plattar det varje dag eftersom att 'jag inte gillar mitt lockiga hår'. Svaret är att det tar så himla lång tid, och den tiden finns faktistk inte.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: