Choklad och tjejfilmer.

Large
 
Har knappt lämnat min säng sen i måndags, endast för att gå till badrummet, eller för att hämta mat, som för det mesta har varit choklad. Har varit hemma pga huvudvärk, och lite andra anledningar, och tanken var att jag, idag, skulle ta mig till skolan, men så blev det inte. Och så blir det nog inte imorgon heller, mer än att jag åker dit och skriver ett prov. Jag har istället under de här dagarna ägnat mig åt att titta på film. Och när man ser mina filmval, kan man ana att något inte står helt rätt till. Det har nämligen bara varit filmerna, Bring It On, Mean Girls 1&2, A Cinderella Story, Another Cinderella Story, John Tucker Must Die och I Taket Lyser Stjärnorna. Typiska tjejfilmer som jag, i vanliga fall, mer än gärna hoppar över. Men som jag, under de här dagarna, valt att kolla på, då de har varit det enda jag velat se. Om en stund ska jag dock lämna min sköna säng, för att för först gången sedan i söndags, gå ut genom dörren för att åka och hämta Zeus som ska bo här tills nästa torsdag, och kanske kan den lilla krabaten få mig på bättre humör. Man kan ju alltid hoppas.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: