One Direction - konsert #2

Large
 
För sex dagar sedan styrde jag stegen mot Friends Arena, som för mig, numer ses som AIKs hemmaplan. Men denna gång, var det inte för att stå på Norra och sjunga fram mitt lag. Denna gång, var det för att sitta, strax under bortsasupportrarnas platser, och se mina fem killar sjunga, ännu en gång i år. Och även om jag sa ord som 'Jag kommer bara sitta och lyssna' på vägen dit, ändrades det snabbt när de väl satte igång. För där, mitt bland alla tjejer, stod jag och Isabelle och sjöng (läs; praktiskttaget skrek) ikapp med våra killar på scen. Men att sjunga var inte det enda jag och Isabelle lyckades med under denna kväll, för visst rann det tårar också, inte för att jag flippade att jag såg dem live, utan för att de 1, nästan grät själva, och 2, en tjej hade en skylt med texten 'Thanks for saving ours lives' och båe jag, Isabelle, och halva Friends, brast ut i gråt. Men hur som helst, det var en underbar kväll, som avslutades hemma hos Jenny, med Jenny och Lisen, för att vid åtta nästa morgon, sätta oss i bilen mot Göteborg.
 
Och för att nu besvara frågan så många ställt, nämligen från Vilken konsert var bäst? Den i London eller den i Sverige? svaret är; jag vet faktistk inte. Jag hade bättre platser i Sverige, men det var i O2 i London. Det var bättre drag i Sverige, men det var en coolare upplevelse i London. Så jag vet inte vilken som var bäst. Killarna var lika underbara på båda ställena, och ett plus var ju att jag fick se 5SOS i London också.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: