Sista dagen med Betty

Large
 
Har i princip spenderat hela dagen tillsammans med min dator, Betty, då jag varit hemma från skolan pga huvudvärk och ont i halsen. Har rensat hela datorn, tagit bort allt som jag sparat, allt från skolarbeten till låtar och filmer. Anledningen är att jag imorgon (egentligen idag) ska lämna in min dator, för alltid. Det låter så himla djupt och deprimerande, men jag kan nästan lova att jag kommer gråta imorgon. Jag har haft min dator i tre år, och endast lämnat in den på lagning några dagar förra sommaren. Dessutom har jag ingen annan laptop utan bara två stationära (eh..?) datorer, liksom hur ska jag klara mig utan min dator? Shit vad deprimerande och töntigt det här inlägget blev, men, låt mig. Nu ska jag skriva mitt sista skolarbete och ladda ner de sista låtarna på den här datorn, innan jag säger hejdå till den *gråter*
 
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: