1 Oktober

 
Hej Oktober, och vart fan tog September vägen? Tiden bara flyger iväg, och snart är det jul, inte mig emot dock. Min älskade hockey har satt igång, vädret är grymt (för oss som älskar regn). Men, nog pratat om höst och regn.
 
Spenderade dagen i skolan, som alla andra typ, slutade vid två och var hemma strax efter tre, tryckte i mig mat, alltså bästa som finns ju. Och ikväll är det träning. Orkar dock inte gå på fysen, så jag skiter i den, den här veckan också haha. Matcherna har satt igång nu också, vilket jag faktiskt tycker är kul, trodde inte jag skulle tycka det med tanke på hur omotiverad på basketetn jag avrit det senaste året, men det har faktiskt gått riktigt bra, så jag är back on track igen, typ. Ska nu försöka hitta en ny serie att följa då Sons of Anarchy bara kommer ut en gång i veckan, och Jessica har spoilat prison Break, behöver en ny att fastna för, så jag slipper arbeta i skolan.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: