1 September

(3) Tumblr
 
Som jag längtat efter den här månaden, och hösten också för den delen. Hockeyn börjar, säsong 6 av Sons of Anarchy kommer ut, kalla höstdagar och massa regn, kan det bli bättre? Knappast. Och att skolan är så jäkla bra gör bara saken ännu bättre. 
 
Det bör tilläggas att denna söndagsångest elever får varje söndagskväll är något jag inte kommer att få, åtminstone inte på söndagar. Det är nämligen så att på måndagar är det enda som står på schemat APL, vilket man även kallar Praktik. Och eftersom att jag går denna bondelinje, som många vill kalla den, är min praktikplats mitt älskade dagis.Så skulle jag drabbas av denna söndagsångest, skulle det bli på måndagskvällarna istället, men vad gör det?

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: